ANDALUZIJA, srpanj 2022  (850 km)

Marina Mužić Dragomir

Kako se približavao datum leta Zagreb-Malaga, napetost je sve više rasla. Pitanja koja su visjela u zraku: Što će beba od 10 mjeseci jesti, što ako na putu dobije temperaturu, što ako baš sada krenu zubi, što ćemo sa ritmom spavanja, i.t.d.
Auto ako ostavili na parkingu London rooms u Velikoj Gorici (PUTOKLINCI FAMILY CARD TIP – ako ga ostavite na PARK&WASH  parkingu ostvarujete 20% popusta uz PUTOKLINCI FAMILY CARD) a oni su nas prebacili kombijem do aerodroma i također došli po nas za tjedan dana. Imaju moje preporuke za parking i smještaj.
Beba je u avionu i tamo i natrag bila super. Pažnju joj je dugo zaokupirao spiner koji se zakači za prozor aviona. Jedna presvučena pelena, unaprijed pripremljena večera, prilikom uzlijetanja i sljetanja cica, malo igre i spavanja i stigli na odredište.
Naše putovanje bi sigurno bilo teže bez nosiljke u kojoj je beba savrseno spavala i uživala tjekom razgledavanja znamenitosti na kojima nam je sa kolicima bilo nepristupačno. Dobar dio našeg razgledavanja je beba prespavala u nosiljci. 😅
Beba je uglavnom jela što i mi. Pokoju voćku i jogurt iz dućana te klopu u lokalnim restoranima i tapas barovima.
Tapas može biti savršena količina hrane za bebu ili mlađe djete.
Što se tiče temperatura beba je imala svoj suncobran i ventilator.
1. dan smo nakon sljetanja otišli taksijem do našeg prvog smještaja te na večeru.
2. dan u jutro uzimamo malaga.car rent a car vozilo i tu kreće naša mala avantura. Najprije smo se odvezli do Gibralfara, zatim smo auto parkirali u garaži Aparcamiento Alcazaba. Odličan parking u centru. Slikali smo se ispred teatra Romana i razgledali Alcazaba. Ulaznice za Gibralfaro i Alcazaba kupola sam na njihovoj službenoj stranici. Prošetali smo do katedrale i razgledali je. Napravili đir po uličicama, kupili suvenire i pojeli odličnu paellu. Prošetali smo i do plaze Malaguete te krenuli za Granadu.
3. dan. U Granadi smo posjetili predivnu Alhambru, za koju je potrebno unaprijed kupiti ulaznicu, i katedralu. U Alhambri smo često morali pokazivati ulaznice i dokumente. Da napomenem, ulaznica je potrebna i za bebu iako je besplatna. Isti dan nastavljamo svoje putovanje prema Kordobi. U kordobi su temperature već ozbiljnije. Odsjeli smo u hotelu maestre koji ima svoj parking.
4. dan smo obišli Mezquitu (ulaznice kupljene online unaprijed) i uživali šetajući se uskim ulicama i širokim trgovima.
5. dan nastavljamo svoj put prema Sevilli u kojoj također ostajemo 2 noći. Nakon što smo se razbudili i ponovno smjestili sve kufere u auto, odvezli smo se do arheološkog nalazišta al-Zahra koje se nalazi nedaleko od Kordobe. Ulaz je besplatan za osobe koje dolaze iz EU. Platili smo samo autobus koji vozi iz muzeja do nalazišta. Stigli smo u Sevillu. Auto smo parkirali u garaži Paseo de Colon koja se nalazi u blizini Plaze de toros. Uhvatili smo zalazak sunca na Setas se Sevilla i to su nam bili predivni trenutci. Ulaznice smo kupili tamo. Uživali smo u laganom vjetru koi je puhao jer je za vrijeme našeg boravka u Sevilli temperatura dosegla impozantnu brojku 45. Napravili smo noćni đir Sevillom te otišli na spavanje.
6. dan. Nakon sto smo se dobro naspavali i u kafiću popili kavu/čokoladu sa churrosima, prošetali smo parkom Marije Luize i uživali u Flamengu na Plazi de Espana. Imali smo unaprijed kupljene ulaznice za katedralu i alcazar čiji je razgled besplatan ponedjeljkom. Sa Giralde je predivan pogled na grad a i uspon nije pretjerano zahtjevan. U svakom slučaju isplati se popesti 35 katova na ovaj toranj koji je ujedno i simbol Seville.
7. dan. Super je što ovdje imaju kasni check out (negdje je do podne a negdje čak i do 14) pa se sve stigne. Svakako, ako imate u planu podijeliti Andaluziju, morate znati da je ovdje većina toga zatvorena tijekom popodnevnih sati zbog sieste. Naš put se dalje nastavlja prema “pristojnim temperaturama”. Sljedeće odredište nam je Ronda ali smo prije stali u Setenil de las Bogegas. Ovaj maleni gradić satkan u stijeni pružio nam je odmor i okrijepi ma našem putu. Ovdje smo ručali i protegnuli noge te nastavili za Rondu. U Rondi smo uzeli smještaj u hotelu don Miguel koji se nalazi uz famozni Rondin most. Iskoristi smo našu zadnju online kupljenu kartu za plazu de toros, prošetali novim i romantičnim starim djelom rodne te uživali uživali u večeru na (napokon) normalnoj temperaturi i laganom vjetru.
8. dan. zadnji dan. odvezli smo se do plavog grada, štrumfograda. Juzcar inače ima najbolji Burger koji smo probali. Burger sa volovim mesom koje je tako mekano i sočno. Uz zausavljanja stigli smo do posljednje točke našeg putovanja, malaga.car. Nakon sto smo vratili auto oni su nas kombijem prebacili do aerodroma i sto se tiče svega imaju naše preporuke.
Ako imate pitanja slobodno pitajte dok smo još “friški”. 😎 E viva Espana!