PARIZ S BEBOM, listopad 2022

Ines Ćorić

Pozdrav, mame i tate,
Htjela bih s vama podijeliti iskustvo putovanja u Pariz s bebom od 8 mj 🙂
Prije svega, hvala  članovima grupe Putoklinci na već podijeljenim iskustvima jer se inače nikad ne bismo usudili putovati avionom s bebom.🙈
Bili smo 4 dana. Od subote do utorka. Letili smo s Croatia Airlinesom, iako sam prvo bila gledala Ryan Air, kad sam sve stavila na papir zaključila sam da je pametnije ici s Croatijom, nije velika razlika u cijeni, a termini leta su bolji ,sama kompanija mi je pouzdanija i leti na glavne aerodrome.
1. Dan (subota)
Let u 9 ujutro. Dolazak na Franju Tuđmana oko sat i pol ranije, kod nas stvarno nema gužve, security ide brzo tako smo čekali neko vrijeme let.
Predaja kolica ispred aviona. Ponijela sam jednu veliku vreću koju sam navukla preko njih, dolje u kosari sam u vrećici ostavila dekicu. Sve me dočekalo kako sam i ostavila. Vidjela sam jednu obitelj ispred nas, imali su manja laksa kolica (nisu bila yoyo) te su ih čak ponijeli sa sobom gore u avion.
U samom avionu malena nije spavala, ali smo je animirali prvo neko vrijeme igračkama, zatim s crtićima (downloadali smo ih prije leta na mob). Ispred nas bio dečkić od isto 8 mj, također je bio dobar, mislim da suputnici nisu ni znali da su bebe u avionu 😃
Dolazak na Charles de Gaulle nije protekao bas super. Pao im je sustav pa smo sat i pol čekali da prođemo granicnu policiju. Nakon toga drugi problem, trasa vlaka koji nas je trebao odvesti do grada je bila u radovima pa se išlo busom, također nije baš zgodno kad si s malom bebom,ali preživjeli smo.
Nakon tih malih komplikacija dolazimo u hotel, hotel je ok, nista posebno, ali dobro smješten u odnosu na centar i aerodrom, nalazi se blizu željezničkog kolodvora, što mu je ujedno i mana zbog velikog broja beskućnika, koji ostavljaju lošu sliku o gradu, ali u principu su bezopasni. (Općenito po Parizu ima dosta beskućnika i cijeli grad, iako je prekrasan, smrdi po urinu. 😑)
Nakon što smo ostavili stvari spuštamo se do grada metroom, dobro je sve povezano pa ide brzo, samo nema lifta pa je muž morao kolica svaki put nositi u rukama. U gradu šetnja uz Seinu, obilazak Notre Damea, Latinske četvrti, parka Luxembourg.
2. Dan
Oblikazak Luvrea izvana, šetnja preko Jardin des Tuileries do Champs Elysees i Slavoluka pobjede. Zatim smo se zaputili do Trocadera i Eiffela. Na Eiffel se nismo penjali jer nismo imali online kupljene karte (prekrasno sam se sjetila), a i malo smo bili na knap s vremenom. Umjesto toga vozili smo se Seinom i to je bilo jako lijepo.
3. Dan
Bilo je oblačno pa smo odlučili većinu dana provesti u Louvreu. Dan ranije sam kupila online karte pa nismo dugo čekali na ulazu. Osim toga kad ste s bebom svi vas puštaju preko reda. Muzej je ogroman i stvarno čovjek ima šta tamo raditi cijeli dan.
4. Dan
Oblikazak četvrti Montmartre. Jako lijepo, obavezno obići i taj dio grada.
Pri povratku je vlak bio u funkciji pa je sve išlo malo elegantnije. Na aerodrom smo došli nekih 2 h prije leta i nismo uranili. Security je kod njih jako strog, ne trebam vam ništa više govoriti kad vam kažem da su skenirali bebu na droge 🙈🙈
S kolicima ista stvar, ostavili ih na ulazu u avion. Malena je ovaj put zaspala, ali ne predugo.
Summa summarum.
Kad smo rekli bakama i djedovima da idemo rekli su da nismo normalni 🙈 “pa beba vam ni ne zna da je isla”. Pa znam da ne zna, mi idemo jer se nama ide 😬
Sve u svemu, putovati s bebom je malo zahtjevnije nego bez, ali nije ništa strašno i neizvedivo. Ponovila bih opet.
Toliko od mene 🙂, ako imate još pitanja pitajte OVDJE.