Tenerife & Gran Canaria

Foto i originalna objava u grupi by Ana Mišetić
Dok su dojmovi još svježi, da podijelimo i naše iskustvo, možda pomogne onima koji planiraju kombinirati oba otoka i imaju manje dana na raspolaganju. 🙂
Putovali smo od 14.11-23.11.2023. s dvoje djece (3g i 6g). Još smo dvije noći prije bili u Trevisu i posjetili Veneciju.
Aviokarte 150€ po osobi (kasnije smo doplatili 1 priority), kupljene u ožujku.
– Venecija Marco Polo-Tenerife South (Wizz air)
– Tenerife North- Gran Canaria (Canaryfly, prtljaga je besplatna kao i rezervacije sjedala,vidjeli smo na aerodromu da između otoka vozi još i kompanija Binter Canarias)
– Gran Canaria-Treviso (Ryan air)
Djeca su odlično podnijela letove (trajanje 4,6h). Wizz i Ryan su nam jednom pomicali let pa smo izgubili po jedan dan na oba otoka.
Auto smo parkirali na Trevisu (cca 60€ B parking natkriveni za 10dana) a do Marco Pola uzeli Go opti (80€, naručili jednu isofix sjedalicu,jedan booster, dobili dva boostera,sve ostalo je bilo bez problema).
Rent a car Cicar– puno puta je sve rečeno, ne može jednostavnije. Auto niti ne pogledaju pri povratu, ne traže kreditnu karticu ni damage depozit,imaju full osiguranje. 🙂 Rezervirali smo klasu Opel Corse, a na Tenerifeu dobili SUV Peugeot 2008. Napravili smo dvije odvojene rezervacije (jednu za Tenerife,jednu za G.C).

Smještaj– uzeli smo apartmane (uvjet je bio perilica rublja i parking). Parking na ulici je besplatan , ali mi smo u Puerto de la Cruzu imali problem s pronalaskom slobodnog mjesta. U prosjeku smo plaćali 60€ noć.
2 noći jug Tenerifea Costa del Silencio.
4 noći sjever Puerto de la Cruz
3 noći jug Gran Canarie ,mali gradić El Tablero poviše Maspalomasa.
Mislim da je na Tenerifeu dobro kombinirati dva smještaja ako ćete puno obilaziti,uštedi se vrijeme.

Plan puta za Tenerife (neću pisati previše detaljno,ako netko ima pitanja,tu sam). 😉
1.dan dolazak kasno popodne, uzeli auto,našli apartman i otišli na večeru (restoran El Cordero).
2. dan smo skoro cijeli dan proveli u AQUALANDU COSTA ADEJE. Nismo išli u Siam jer su naši još mali. I ovdje su striktni po pitanju visinskih ograničenja (naša cura ima 115cm i nisu je puštali s nama na neke atrakcije gdje je granica 120cm). Naplaćuju ležaljke 2/4€ po komadu ovisno o lokaciji. Može se unijeti hrana i piće (ništa stakleno). Doplaćuju se i ormarići (5€). Dio dječje zone je zatvoren zbog renovacije. Svaki dan u 15:30 je show s dupinima koji je besplatan. Nama je bilo jako vruće taj dan,obavezno na show ponesite kape,dovoljno vode i ručnik na koji ćete sjesti. Ovaj show nas se dojmio više od onog u Loro parku.
Nakon parka smo otišli na Playu del Duque (meni najljepši zalazak sunca). Ima tuš-jako bitna stavka! Večera u El Rancho de Nino.
3. dan smo krenuli prema sjeveru. Stali vidjeti Los Gigantes, produžili do sela Masca . Cesta nije toliko strašna koliko sam očekivala .😀 Kratko smo prošetali (nije za vožnju s kolicima),imali smo sreće s parkingom. Produžili u Icod de los Vinos. Ručak u restoranu La Ratonera . Posjetili smo Mariposario, meni i curici se baš svidio, tražile smo sve vrste leptira koje su navedene u brošuri. Leptiri se ne smiju hvatati ni dirati, ok je ako slete na vas. Unutra je vruće i zagušljivo,muž je brzo pobjegao vani.
Nismo išli u botanički vrt, Drago Milenario smo vidjeli sa trga poviše kuće leptira. Iza crkve je malo dječje igralište, ja sam otišla sama u Casa del platano (mala plantaža banana, prodaju razne proizvode od banana). Produžili u Puerto de la Cruz i smjestili se u apartman. Šetnja po rivi i spavanjac.
4. dan Loro park, došli smo odmah ujutro i bili skoro do zatvaranja. Kupanje na plaži odmah ispod parka Playa Maria Jimenez (ima tuš). Večera u restoranu s pogledom na Puerto Cruz – El calderito de la abuela . Mi nismo imali rezervaciju,ali smo imali sreće pa je bio slobodan stol. To mi je bio najbolji restoran,malo skuplji od ovih ostalih.
5. dan uspon na Teide. Muž i curka su išli žičarom (nije imala nikakve smetnje zbog visinske razlike), mi smo ih čekali dolje. Kratka šetnja po nacionalnom parku. Pri povratku prošetali po gradiću La Orotava i ručak u Guachinche La Casona (to su kao mala seoska gospodarstva,ima ih puno na tom području).
Kupanje na plaži El Bollullo. Iako je predivna,divlja,ja bih je idući put preskočila. Cesta do nje je uska (ne mogu zamisliti koliko se dugo do dole vozi u srcu sezone), naplaćuju parking (7€ čini mi se), do plaže se mora još spuštati 10ak minuta, ima kafić ali nismo vidjeli wc ni tuš i valovi su jako veliki i snažni . Moja cura i muž su se kupali a ja sam strahovala(predlagala sam da odemo na drugu plažu ali nisu se dali omesti).
6. dan Santa Cruz de Tenerife i Playa las Teresitas (kažu da im se više sviđaju valovite plaže). 😅
Plan puta za Gran Canariju
1. Dan- plan puta se malo promijenio jer je malac zaspao odmah u autu. Uspon na Pico de las Nieves. Posjetili smo gradiće Teror (isprobali njihove specijalitete Churizo i Black puding) i Arucas.
2. dan Dine Maspalomasa , stvarno su velike i fascinantne. Ušli smo na ulaz gdje je kao vidikovac, iako piše da se ne smije hodati po dinama na jednom dijelu je srušena ograda i svi tamo ulaze pa smo malo i mi prošetali. 😬 Igra je završila plačem i pijeskom u očima. Super je ispalo jer je taj dan bilo oblačno i nije bilo previše vruće. Autom smo se prebacili do Camel Safari (15€ odrasli,10€ djeca,do 3g besplatno). Traje 30min, ne ide se kroz dine već pored. Ja nisam išla pa sam ih slikavala, inače na izlazu naplaćuju jednu sliku 5€. Spustili se autom do svjetionika, igra u pijesku, ali počelo je jako puhati i nositi pijesak u oči pa smo produžili dalje. Posjetili smo Barranco de las Vacas. Dečki su bili zadovoljni, nas dvije malo i razočarane. 🤷🏻‍♀️Večera u gradu Puerto de Mogan.
3. dan smo obišli stari dio Las Palmasa (Vegueta), posjetili Aquarium Poema del Mar (prekrasan je, bili smo unutra nešto više od 2h) i kupanje na gradskoj plaži Las Canteras. Ručali smo u Aquariumu (nisu bile pretjerane cijene kako smo očekivali, to je bio najmirniji ručak na cijelom putovanju jer su djeca bila hipnotizirana). Večera u gradu Puerto Rico.
Bilo nam je super vrijeme, po danu 30, navečer oko 24 (nosili tanke jakne/trenerke). U oceanu smo se baš kupali, ne samo brčkali i bilo je skroz ugodno. Na G.C malo hladnije more.
Bila sam malo skeptična po pitanju njihove kuhinje , ali svugdje smo super jeli i probali puno tradicionalnih jela. Uvijek provjerite radno vrijeme za atrakcije koje planirate vidjeti jer ne radi sve svaki dan,isto tako i restorani.
Puno toga je još ostalo na popisu želja, ali baš smo zadovoljni kako je put prošao (nitko se nije razbolio!) Djeci je glavna rečenica bila “Vamos a la playa” pa smo se prilagodili i skoro svaki dan proveli par sati na nekoj plaži. Pijesak još izlazi iz ušiju. 🙂

Originalnu OBJAVU možete pročitati u našoj grupi!