KATARINA JEVTIĆ

Htela bih da napisem svoje iskustvo vezano za putovanje na Tajland sama sa malim detetom ( sin 5 god) .
Vratili smo se juce i puni smo utisaka oboje.

Ukratko – bili smo 10 dana na Koh Samui i 3 dana u Bangkoku, 4 dan je propao zbog leta al nema veze .
1e je oko 36-37baht zavisi od dana jer varira dosta

1. Let – buduci da zivim u Becu nasla sam direktan let sa Eva Air do Bangkoka , bukirala u septembru i platila sam 2000e za oboje. Let je bio u 18:45 i tamo smo bili po njihovim vremenu oko 9h . Povratni let sam uzela nocni direkt i bio je u 02:45 i sleteli smo u Bec juce u 8:45 . Mi letimo dosta al max 4h u komadu i iskreno sam se razmisljala kako ce on ovo da podnese – i njemu nista, a ja sam se na letu do tamo ukocila 😂 . Povratni let je bio bolji. Od 11h on je 6h u komadu spavao nije se pomerio a i ja sam po malo uspela da preklopim. Jelo u avionu, grickalice, sve super. U wc ima cetkice za zube i pasta ( ja nosila u rucnom nase nisam znala) i imate preklop za oci isto se moze uzeti.
    Drugi let sam bukirala Bangkok – Koh Samui povratni i kad smo sleteli u Bangkok imali smo do 14:30 doooosta vremena . Namerno sam ostavila prostora toliko da ukoliko se nesto desi ne propadne. Cekali smo na aerodromu, prosetali, jeli, pila kafu.. Aerodrom je ogroman i promet je ogroman. Iz Koh Samui-ja smo se vratili u Bangkok i tamo proveli 3 dana . Karte su bile oko 540e za oboje i sa ukupno 40kg prtljaga
  2. Smestaj – na Koh Samui sam rezervisala hotel Chaba Cabana Beach Resort i hotel je super , hrana je bila dobra , jako jako ljubazno osoblje- jedino sto zameram agenciji preko koje sam bukirala hotel ( ITS Nemacka agencija) je da nigde nije bilo naznaceno da je u pojedinim
    Mesecima zbog plime plaza pod vodom. Plaza na slikama svuda izgleda fantazija – mi je nismo videli. Kostalo nas je 1150e za 10 dana sa doruckom i za te pare sam razocarana da nije bilo plaze . Hotel je inace na super lokaciji, nije prebucno i ima oko hotela da se pojede i popije, mi smo uglqvnom u hotelu jeli. Imali su i masazu odmah tu, svaki dan sam se masirala uz zvuk okeana 🙈
    U Bangkoku smo bili smesteni u hotelu Ayathorn i to me je za 3 noci izaslo oko 277e po bookingu, platila sam tamo 10.590baht svuda sam imala organizovani prevoz nisam htela da jurim tamo taksi.

Koh Samui- meni je iskreno bilo divno , nije divlje , nema toliko zurki , vise je porodicno ostrvo – naravno zavisi koji region uzmete . Isli smo i na par plazi drugih, lezaljkr se ne placaju nego je konzumacija obavezna. Preko fb grupa vezano za Koh Samui sam nasla neku agenciju i preko njih sam rezervisala dan sa slonovima ( spremanje hrane, hranjenje, setnja kroz dzunglu, kupanje u blatu i tusiranje) – ovo je bilo za oboje oko 125e i City Tour sa najpoznatijim tackama je bio oko 35e.
Okean je jako nemiran bio i 10tak dana pre nego smo dosli su 2 broda potonila koji su vozili ture na ostrva i nacionalni park, tako da sam iz sigurnosnih razloga odustala od toga iako oni svi normalno i dalje rade . Iskreno ja sam jela street food i tu i u Bangkoku i nista mi nije bilo. Najvise su mi se svidele njihove palacinke – roti sa nutelom i bananom 😂

Bangkok – ludilo grad ne znam kako drugacije da ih opisem. Narucila sam preko bookings taxi i bez problema su nas pokupili i vozili do hotela pa sig 1.20min jer je bila guzva. Hotel je super, izabrala sam sa bazenom da bi se popodne rashladili. Na dobroj je poziciji. Prvi dan smo bili u Shopping centru , znaci 6 spratova, svi ti nude svadta, ljudi brdo. Sl dan smo isli na Farmu zmija koju vodi crveni krst i u 11h je bilo prikazano vadjenje otrova iz king kobre. Mali je bio ODUSEVLJEN ja zgrozena, samo sam gledala dal ce neka da iskoci iz nekog coska . Al je super napravljeno ulaz je bio za mene oko 200baht i njega 50baht. Vozili smo se od hotela do te farme zmija sa busom i karta za mene kosta 8baht i kupuje se unutra – meni top iskustvo a i njemu jer su prozori otvoreni i mozes da gledas napolje😂. Nakon toga smo isli u Sea Life Ocean Aquarium i do tamo smo isli sa njihovik Sky Train. Vrh iskustvo. 25baht po osobi kosta karta, na blagajnici su nam rekli sa koje platforme ide. Ovo je vrh stvar da se izbegne guzva. Karte za akvarijum su me kostale oko 55e i kupuju se online. Kad se ulazi pravite sliku i na kraju kozete da je kupite – nisu jeftini 590baht je kostala al sam je uzela za uspomenu 🙂 i psole toga smo otisli u hotel na bazen. I da ako znate kad idete rezervisite karte min ned dana unapred jer su jeftinije.

Sl dan je bio reservisan za City Tour i tu sam uzela TukTuk HopON HopOFF i mogu vam reci sam ja odusevljena. Kosta 30e za oboje ukoliko vas kupe iz hotel( hotel mora da se nalazi u toj regiji odakle kupe) ili 10e ako se sami nadjete s njima na pocetnoj tacki. Ima preko 30 stops u samom centru, kad kupite kartu dobijete sms od njih sa svim upustvima, skinete App. Kad se nadjete sa njima, oni vae uloguju i pokaz kako app funkcionise. Njihovu si elektricni i imaju jedan QR kod koji morate da skenirate pre neko udjete , jer onda i njemu i vama sija zeleno i znak da udjete u tuktuk. Meni je to jako pomoglo sa malim da se ne bi setali po 34 stepena. Ceka se sig 10-15min prosek dok se naruci i dok on dodje. Ali sve je bilo savrseno. Pisacu ispod slika sta je sta i koliko je ulaz.

Eto, ukrstko o svemu. Mene je let najvise brinuo a to je proslo lagano. Ponela sam nam debele vunene carape oboma, kad smo usli u avion izuli smo patike i navukli te carape i tako smo hodali okolo, jer nisam htela posle u carapama prljavim u patike 😂

Za više fotki,videa i pitanja KLIK