Ivana Mihoci Vidoš

O Istri se stvarno puno piše, ali evo da i mi damo svoj doprinos za to područje, možda bude i koja nova informacija. 🙂
Plan za produženi vikend bio je Gardaland, ali uletile krstitke, otpao Gardaland i odluka je pala na Istru. Close enough. 😁

DAN 1. Dinopark Funtana
Krenuli smo u nedjelju oko 9h i taj dan smo kompletno proveli u Dino parku Funtana. Cijeli posjet prilagodili smo našim curama (2,5g i 4,5g) tako da smo isprobali skoro sve vožnje osim gusarskog broda i prošli smo park uzduž i poprijeko.
Ulaznice smo platili samo suprug i ja (ne znamo iz kojeg razloga, ali nismo ni pitali). 😁
Park se nalazi u šumi tako da nam niti u jednom trenu nije bilo vruće, dinosuri su odlično napravljeni i pored svakog se nalazi gumb koji se pritisne i dinosaur se pokrene (mlađoj je ovo bilo super zabavno).
Na vožnje se može i više puta i super je stvar što na nekim vožnjama roditelji upravljaju sami pomoću gumba.
U 14h smo se uputili u arenu gdje je bila predstava s dinosurima i to je našim curama bilo super. Ako su neka djeca bojažljivo možda će im biti malo previše jer ima dio u predstavi gdje se dinosuri bore. Pozitivno je što se na kraju glumci dođu nakloniti i zapravo glumac koji vodi cijelu predstavu vrati djecu u stvarnost kad predstavi glumce. Nakon predstave postoji mogućnost fotkanja s In dominus rex-om.
Što se tiče cijena hrane u parku ne mogu dati osvrt jer nismo jeli, ali smo pojeli Ledo sladoled koji je koštao 2,5€.

Nakon Dinoparka smo se uputili na ranu večeru u Agroturizam Matosevic za koji smo dobili preporuke, ali smo uspjeli fulati imanje 🙈 jer se nalazilo iza restorana Kontija koji je uz glavnu cestu, tako da smo jeli u Kontiji i nismo se baš oduševili. Matoševiću ćemo se vratiti nekom drugom prilikom. 🙂

DAN 2. Nacionalni park Brijuni
Smještaj smo imali u Valbandonu i tamo smo dobili preporuku da se autom dovezemo do Plodina (besplatni parking) i dalje prošećemo pješice do broda za Brijune. Ima lijepa šetnica uz more, cca 15min laganog hoda. Ukrcali smo se na brod u 9h (karte smo kupili online) i po dolasku na Brijune unajmili bicikle. Cijena 6€/h.
Curama je bilo fora voziti se u prikolici, ali mužu baš i ne. 😅 Ja sam uživala na biciklu bez prikolice. 😁
Obišli smo sjeverni dio otoka na kojem se nalazi Safari park sa raznim životinjama (zebre, ljama, nojevi, koze, slon…. i mali Dino park sa otiscima stopa dinosaura). Kod safari parka ima mali kafić, sladoled 3e.
Otok je predivan, pun zelenila, nema velikih uspona tako da je vožnja biciklom bila skroz ok.
Nakon što smo vratili bicikle prošetali smo još do mediteranskog vrta, ljetnog kina, stare masline i aleje pinija. Odlična stvar je aplikacija pocket guide pomoću koje skenirate kodove i imate kratki audio vodič za svaku znamenitost.

Povratak je bio s brodom u 14h jer smo već bili umorni, a nakon kratkog odmora popodne smo proveli u Puli.
U Puli smo obišli Arenu i centar grada, skakali na napuhancima na Verudeli, pojeli slatkač i popili piće.

DAN 3. Vodnjan i Medieval Theme park Sanc. Michele
Ujutro smo se uputili prema doma, ali smo prvo stali u Vodnjanu gdje smo obišli grad, popili kavu i pojeli doručak. Vodnjan je vrlo šarmantan gradić i jako nam se svidjela njihova knjižica s pričicama u obliku stripa po kojoj smo kasnije razgledavali grad. Možete ju zatražiti u njihovom info centru. Curama je bilo jako zgodno po gradu tražiti lokacije koje su vidjele u stripu. Parking je odmah blizu centra i do njega se nalazi jako lijepo igralište.

Provjerite PUTOKLINCI KARTICU za popuste u Istri.

Puno smo u grupi čitali o tematskom parku Medieval Theme Park Sanc. Michael pa smo se uputili prema tamo i mogu reći da je stvarno fenomenalno. Ljudi koji tamo rade i vode cijelu priču su toliko ljubazni i uživljeni u uloge da nam je baš bio gušt. 🙂
Na ulazu dobijete kartu i na njoj se nalazi točno vrijeme kad počinju određene atrakcije (jahanje konja, vrtuljak, streljaštvo) pa si možete super organizirati vrijeme. Park je super zamišljen, ima mali dvorac, kućica među krosnjama, arena, zmajev toranj, labirint, domaće životinje, jahanje konja, vožnja magarcem itd. Cijena 12€ odrasli. 10€ djeca iznad 3g.

Na povratku je još pala klopa u restoranu Putniku kod Rijeke (uz samu autocestu). Tople preporuke za restoran. Prefine i obilne porcije, ljubazno osoblje i prihvatljive cijene.

Eto, ako je netko došao do kraja nadam se da sam bila od pomoći. 🙂 KLIK